ICDL Professional
Modul Digitalni marketing pokriva glavne koncepte i veštine digitalnog marketinga kao što su prisustvo na vebu, optimizacija zadržaja za pretraživače, upotreba platformi za društvene medije, onlajn prodaja, različite vrste reklamiranja kao i praćenje i unapređenje kampanja korišćenjem analitike.
Digitalni marketing je sektor u porastu i radnici sa ovim veštinama su veoma traženi. Kako preduzeća pristupaju novim tržištima putem onlajn kanala, potrebni su im zaposleni koji mogu da pomognu u izgradnji njihovih mogućnosti za onlajn trgovinu i prodaju. Ovaj modul je pogodan za preduzetnike, zaposlene u malim i srednjim preduzećima, studente i marketinške profesionalce koji žele da izgrade i potvrde svoje veštine digitalnog marketinga.
Po uspešno završenom modulu kandidati će biti u mogućnosti da deifinišu različite elemente digitalnog marketinga, razumeju šta ide u kampanju i identifikuju tipične ciljeve. Kandidati će se osećati sigurni u efektivnom i efikasnom izvršavanju zadataka. Oni će biti u mogućnosti da:
Kroz nastavni plan stećićete uvid u oblasti iz kojih se vrši testiranje znanja i veština.